Opravu a servis Vaší např. myčky si můžete objednat telefonicky a domluvit si termín návštěvy technika dle Vašich časových možností. Volné termíny oprav jsou většinou od
2-5 dnů
A JAK TO VŠE PROBÍHÁ :
Přijedeme k Vám domů a zjistíme příčinu a stav závady. Vzhledem k tomu, že jsme při návštěvě u zákazníka plně vybaveni běžnými díly k předpokládané opravě, v případě menší závady opravíme myčku ihned na místě (každá oprava trvá zhruba 60 – 90 minut).
Technik též zjistí příčinu závady, a zhodnotí, zda se oprava zákazníkovi finančně vyplatí. Při zjištění složitější nebo rozsáhlejší závady domluví technik se zákazníkem dílenskou opravu. Po dohodě můžeme Vaši myčku odvézt na naši provozovnu a přivézt zpět opravenou. Na každou provedenou opravu poskytujeme zákazníkům 6 měsíců záruku.
Zákazník si též může spotřebič přivézt sám na naši provozovnu, kde bude oprava provedena dílensky.
Většina oprav je hotova do 5-7 pracovních dnů. Jestliže je po zjištění závady oprava pro zákazníka nerentabilní, můžeme po dohodě provést ekologickou likvidaci spotřebiče na náklady naší firmy.
Zákazník má možnost poté využít našich služeb k výběru a koupi nové vhodné pračky,myčky,sporáku dle jeho požadavků, nároků, rozměrů a finančních možností. Na většinu spotřebičů v naší nabídce poskytujeme zapojení, předvedení a odvoz starého spotřebiče k likvidaci
ZDARMA.
Prodáváme též pračky,myčky,sporáky s prodlouženou zárukou až 5 LET
Servis spotřebičů provádíme na území Jihlavy a blízkého okolí.
OPRAVUJEME SPOTŘEBIČE TĚCHTO ZNAČEK: INDESIT, ARISTON, WHIRLPOOL, IGNIS, BEKO, Bauknecht, Blomberg, Brandt, De Dietrich, Romo, LG
"Opravy praček provádíme od roku 1999. Servis zajišťujeme vlastními zkušenými techniky, kteří jsou pravidelně školení přímo od výrobce značek a mají vždy k dispozici aktualizovanou technickou dokumentaci dnes velice potřebnou ke kvalitní a rychlé opravě převážně elektronicky ovládaných spotřebičů. Při opravě se vždy snažíme o rentabilnost ceny za opravu vůči ceně nového spotřebiče, dražší vadnou součástku se pokud možno snažíme renovovat než ji jednoduše vyměnit. Opravy se vždy snažíme dokončit hned při první návštěvě servisního technika u zákazníka. Naše servisní vozidla jsou dostatečně vybavena nejčastěji používanými náhradními díly a není tedy nutné každý náhradní díl objednávat a tím zbytečně opravu prodlužovat. Při složitější nebo při nestálé závadě je technik schopen spotřebič ihned naložit a odvézt na dílenskou opravu, kde máme moderně vybavenou dílnu, a jsme schopni závadu přesně identifikovat. Po zjištění závady technik kontaktuje zákazníka a navrhne nejvhodnější řešení provedení opravy."